piątek, 14 marca 2014

KOLOR:)))

Tak jak napisałam w poprzednim poście, czas na kolor.
Wiem , że w tym roku wiodący to" Radiant Orchid" spoko u mnie też będzie.
Póki co jest zielony:)
Sweterek upatrzyłam w sh, tylko rozmiar nie taki jak trzeba.
Od czego dwie ręce i maszyna.



W mojej przepastnej szufladzie z biżuterią odkryłam na nowo dawno nie noszony zielonkawy komplet:))
Do niego jest jeszcze pierścionek , ale nie miałam gdzie go przypiąć więc sobie darowałam :)))
Rzut okiem na pierwotny krój sweterka.


Krój pudełkowy ( tylko to pudło jakieś duże :))))
Musiałam zmniejszyć ramiona, rękawy i wymodelować boki,
aby  krój pudełka został:)))
Wyszło super. Kolor rzeczywisty na pierwszym zdjęciu:)))
Pozdrawiam :))))

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie go przerobiłaś teraz zdecydowanie wygląda lepiej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę,jaka Ty zdolna jesteś ,sweterek wyszedł exstra!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń